Se indlæg

vonderlippe.dk » Guides og Scripts » Diverse guides
 Udskriv debat
Guide til at lave dit eget CS Spray.
Brian

Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/vonderlippe.dk/public_html/includes/bbcodes/url_bbcode_include.php on line 21
Her er en lille guide til at lave dit eget spary logo i CS.

1)
Find et billede frem , det skal være i JPEG eller JPG format, hvis du ik kan finde ud af det, så har jeg en hurtig guide her (XP).

Åben Paint , som du finder i Start -> Alle Programmer -> Tilbehør -> Paint. Find dit billede og åben det. Hop ind på "Gem Som". Gå ned i et lille vindue, hvor der til venstre står "Filtype". Her finder du JPEG. gem billedet og luk paint ned.

2)
Hent programmet "DecalConverter" her på sited under Download.
Download og installer det.
Ind i programmet og gå ind på Filer -> Open Picture.
Nu bestemmer du om hvordan logo'ets form skal være.
Så når du har gjort det skal du op igen og finde "Decal -> Make Decal".
Sæt filen til at være på Skrivebordet, da det er nemmere.

3)
Luk programmet ned og lav 2 kopiere af filen "pldecal.wad".
Den ene skal hedde "tempdecal.wad" og den anden "decal.wad"
Nu putter du alle 3 filer ned i din cstrike mappe, som nok ligger i C:Steam --> SteamApps --> din mail add --> counter-strike --> cstrike.
Hvis den spørger, om den skal overskrive trykker du, 'Ja'.
Men hvis det ik sker, finder du en "tempdecal.wad" fil og overskriver den med din nye "tempdecal.wad" fil.

4)
Nu går du ind i din STEAM mappe, og der sletter du følgende fil. "ClientRegistry.blob", når det er gjort så genstarter du til steam, og går til punkt 5.

5) Når dit steam er genstartet og opdateret, så går du ind i et LAN spil (bare join en server).
LAD VÆR MED AT GÅ IND OG PIL VED SPRAY LOGO FOR SÅ FORSVINDER DET og vent lige 5-10 min med at bruge dit nye spray. .
Når de 5 til 10 min. er gået, så kan du bare spraye løs
 
Spring til debat: